TA FÖR ER !!!

KOLLA HIT ALLIHOPPA!!! NU ÄR DET SÅ ATT JAG SÄLJER MIN FJÄLLIS!! DEN ÄR NÄSTAN HELT NY HAR ANVÄNDTS TYP FEM GÅNGER! HELT NY KÖPTE DEN FÖR 4500, SÄLJS FÖR 2500 TA FÖR ER DET ÄR SKIT BRA PRIS ! KOM IGEN NU, DEN ÄR BRUN OCH ÄR STORLEK XXS PASSA PÅ NUU, SÄG TE ERA GRANNAR KOMPISAR ALLT !! HAR KVITTO O ALLT KVAR OCH DEN ÄR ÄKKTTAAA!!!!

( ser lite skrynklig ut men heeeelt ny, kolla själva ;)


anyway: vet att jag inte har bloggat, sorry för det. har ba inte pallat eller haft tid, juste.. jag ska ju fixa mitt rum snart , eller hela huset :), men jag har fixat det litte innan för det var så fult, hängt upp lite tavlor o sånt :) bilder kommer om några timmar :D, aja ska titta på tv o PLUUUGGAAAAA puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0