willys!

tjabahaaa alla glaa' äggmökar!

har ju varit sjuk i dag heeela dagen, sen så pallade jag inte vara hemma så jag följde med mamma till willys, asso pallade inte för det är tråki ibland men tyckte synd för hon är ochså sjuk så tänkte hjälpa henne sådära, jag hittade en bok, asso ni vet lipstick djungel, den dära lite wb sex and the city ? aa den köpte boken , det kostade från trehundra te 19 spänn jag ba shulluu köpte den haha, sen så köpte jag gooda favvo frukter lite vitamin drinkar som man lägger i vatten, sen så elle magazin som jag blev sugen på att läsa, o lite gumms o halstabletter ska läsa den i skolan för mamma vill att jag ska börja läsa mera -.-, jaja min kamera är laddad så nu kommer det bilder eenjoooy ! :)


 
(klicka för större bild)

1: elle tidningarna, man fick två med !
2:  boken och lite smått o gott , haha tuggumi o halstabletter
3: c-vitamin som mamma köpte, och gooooda frukter!
4: världens goaste risifrutti som jag äter nu (A)

och som jag ska fortfsätta äta så heejdååå, juste! glöm inte bort nu att det är desperet housie wives på femma klockan nio ! och innan det på trean äre den ''rätte'' för rosing .. haha älskar sånna program som folk skämmer ut sig XD im baad.. inte!

haha förlåt en sak till bara!, i morn i våran skola så äre engelska dagen asso alla lärare o alla elver måste snacka engelska i lektionerna, haha sen ska man ha ''speciella'' kläder på sig asso skoluniform, haha pallar inte dirket göra det, haha tror inte nån ens gör det, sen så ser jag o dem i min matte grupp fram i mot att hära ammad (mattelärare) snacka engelska, han kan inte ens svensk ! får se hur det går, haha aja hejdååå nu på riktigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0