snor-tsunami,lavapanna,hästen-ögon, börjar jag bli sjuk ?!

hellu bloggish !

im back, var bara ute en lite stund, skönt ändå o få lite frisk luft men well well, juste jag kollade på min statestik.. omg jag säger bara sen sak : * eekkkoooo* det var fan damm på min statestik, vart fan e alla besökare ?! aja tänkte bara säga tack så jättemycket för en besökare som alltid spanar in mej, jag blev skit glad när jag såg att det var en besökare minst varje dag, vissa dagar vare t.ex bara den som besökte XD haha aja hur som helst, huvet steker,snoret rinner ögon stängs jag böörjar blii sjuuk nooo, måste vila mycket nu, hahha (ofta det e intressant att jag börjar bli sjuk)

update:  vila,tv,plugga,chilla, fixa naglarna,städa,bla,bla,bla haha aja tråkigt som detta inlägg var ska jag dra adiooos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0