skratt = magont !

..aa precis som rubriken lyder :P, asso idag så var jag ju med min chiiikas i sundbyberg centrum! asso vi visste inte vad vi skulle göra dära, eller joo jag letatde efter en sak som jag inte hittade, det var jag amanda olivia romina, SKIT KUL ! asso man ska inte para ihop oss fyra tsm MAN KOMMER DÖ! vi garvade åt allt asso bokstavligen, HAHAHHAAH asso i varje äffär vi gick in i garvade vi, sen tagga vi hem te amanda och olivia och var dära te typ tolv, (kom typ nyss hem) sen så DÄR BLEV DET RIKTIGT KUL vi körde typ en grej eller nått där man skulle härma folk man kände o saker som hade hänt jag doooooog!, asso helt seriöst ni fattar inte hur kuult de var ! jag kissade nästan på mej ! OMG tog inga bilder för jag glömmde bort under allt skratt, ni tror jag överdirver men mama mia asso ! ahhaha aja ska kolla på tv hejdå ! (inge liv heHeheHE c000l ??? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0