R U B R I K ? ? ?

pallar ingen rubrik, haha. har dushat för en timma sen, sitter i handrocken jag veet omg tänker ni ska du inte klä pårej, men dem som känner mej vet att jag alltid sitter i handuk i hundra år så håret o allt torkar, för jag tycker det är fett obehaglit att klä på sig fem min efter man ha duschat haha, men brukar göra det i bland, men inte när jag ska sova dirket efter ;), aja titta på en dokumentär som heter ''hur skitig kan jag bli'' asso om vaa rooolig, det är en tjej o en kille som tävlar mot varandra, det ska se hur smutsiga det kan bli, det har inte dushat på två månader inte användt deoderant inte borstat tänderna ingetting ! och ni ska se vad hon änvänder som tampong, hahah asso hon får inte ens ha binda eller nått jag döööör, aja ska titta på den sen titta på lite tv sen sooova :D, yeye..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0