onsdag 4/3-09

hejsan!

kom hem runt nja fyra tiden, asso egentligen vare inte bestämmt att jag skulle gå te skolan men jag gjorde det ändå, för vi har franska prov i morn,så jag var tvungen att hämta min böcker o sånt för att kunna träna o sånt, omg jag har en nys i näsan som inte jag kan nysa ni fattar itne hur jobbigt det är !, aja efter skolan träffade jag söta amanda som jag inte hade sett på typ ett år skönt o se henne, hade saknat henne o sånt, sen så gick jag å någar ner te konsum o titta runt o chilla lite sen åkte jag hem, ööhm i morn vet jag inte vad jag ska göra haha, får väll hitta på nått, får se om det kommer nått bra på tv i morn , papi är fortfarande på sjukhuset ,.. :(, lite tomt utan våran humor, haha aja ändå lite skönt :P, aja ska draa noo hejdåå ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0