man orkar inte blogga hela tiden ;)

.. asso har inte pallat blogga haha sorry, jaja.. fredags åkte jag en sväng te vällinby var såådära -.-, sen efter åkte jag hem te monis penis ! hahaha där hände de grejer det ! haha först när jag kom hmm, vad gjorde vi? jo vi åkte te stinsen hon bor typ en sekund därifrån :P, sen köpte vi världens godaste color såhära med cherry o vanila blabla, sen kom vi hem te mona och satt i hennes syrras rum med varsin data i knät o spela spel (A), asso omg vi blev beronedne och det var såååå kuuul , asso vi hade skit kul ni fattar inte , vi var typ på flummhumör, sen så efter hundra år i rummet o ha spelat spel, har vi våran filmkväll på kvällen typ tio-elva, vi tittade en lite bit på bedtime storrys, men pallade itne, sen gick vi o la oss typ halv ett, jag vaar skiiit trött för jag hade vaknat sju men monis penis var inte trött som vanlit -.- ahahah, sen vaknde jag vid nio för min kissblåsa höll på att exploderaa ! hahahah skabb jaja, sen så efter vi vaknat o käkat frukost bestämmde vi oss för att bada, hahahah askul, sen efter åkte vi hem te mona och sen så åkte jag hem, och nu sitter jag hära och mamma säger nu att vi tydligen är bortbjudna te ett par gäster och att jag måste komma men jag orkar inte har fan simmat o städat mitt rum :( hahah jaja, ska fixa something things ;) hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0