man har ju inte alltid tid ;)

.. haha men har ju inte alltie tid att blogga righit right? aja ska berätta idag o igår, igår vaknade åkte te skolan, tråkiiit som vanligt, åkte senare en snabbis te vby med några köpte ett nytt linne SOM JAG DÖR FÖR ASSO JAG ÄLSKAR DEN haha överdriven men yeye, sen så kom mona hem te mej, sen efter det när hon skulle hem bestämmde vi för att jag skulle sova hoss henne , ruulit.. sen så runt typ åtta nio gick vi te ica o köpte chips o sånt ASGOTT och kollade på step up 2 bra fiilm :), sen så vill ni veta vilken tid jag vaknade i dag ?!?! :D:D HALV SJU AA NIKI VAKNADE HALV SJU jag har typ skrytit de te alla jag känner heheh (A), men jag har aldrig vaknat så tidigt o inte sommnat om eller nått sånt haha, yeye i dag chill dag bara skola sen hemmåt, slutatde sen .. imorn slutar jag elva två lektioner.. men måste gå fast det är ooonödiigt -.-.haha man kan tro att mitt inlägg är av en import, men pallar itne skriva ''rent'' aja ska titta på tv pusspårumpan !!


bilder på linnet kommer inom kort !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0