jag glömde min blogg :P

hahah glömmde att blogga har haft skiit mycket plugg o sånt på sistonden så man pallar inte, men jaja ska berätta hela min dag idag, som dem flesta vet hade vi skol dm i skola, SKIIIT KUUL, asso trodde inte det skule bli så kul men det var chill :), sen så åkte vi te lidingö där vi skulle spela, vi körde bortaplan dåra ;) haha sen spelade vi det gick sådära ''/ men kul som fan hade vi, vi var dära sen tio te fyra-tre askul! sen åkte vi hem osånt, sen så åkte jag o helosh hem o vi chillade lite senare i bromsten o sånt, sen efter åkte jag hem o nu sitter jag hära och är skiiiiiiiiiiiit trött håller på att dööö hahha aja ska titta på tv o chiiillaaaa :D hejdåå :D

bilder på laget får ni senare när jag har fått dem (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0