jag är förkyld ..

hellu!

Som rubriken lyder är jag förkyld .. yey ?! blivit sjuk fan.. har druckit fyra glas te ?!. halsen känns MYCKET bättre kan jag säga, men som sakt jag har snofors nu, haha usch ! i morn är det sundbyberg centrum som gäller med några, men bara kanske får se om jag pallar ofc, har ju inga bilder , eller asso har på min kamera men inga nya, ska se om jag kan bjuda på nån bild da ;);)

orkar helt enkelt inte ladda den dära jävla kameran !?!? :P


omfg ! jag kan inte sluta garva när jag ser den hära bilden har bara en sak att säga : Me And My FrIeNd LoL :P:P

AHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAAHHAAHAHAHHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0