im start to get friisk :)

hellu!

idag blev en till hemma dag! och såå gulligt i morse när jag vaknade såg jag att jag hade fått massor av krya på dej mess, haha så vanligt ska robin o dem säga att jag skolkar bara för att jag kommer te skolan ibland o ibland inte, men hallå man kan inte vara frisk varje dag right?!, jaja.. ooh jag får ångest när jag tittar på min moobil :(, nån som har bra förslag för nångon mobil? ska köpa en ny snart, yeey !jaja.. i morn efter skolan ska jag ut, med några chiikas från la school ;) aja orkar inte blogga mera . skriver senare tonight loovar, ska rensa mina kläder, kommer ge bort massor haha såå alla som känner mej messa ! haha :P aja bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0