im baaack ya'll :)

heeeejsaaan !

jag är tillbaka från pausen, asso grejen att jag pausade var den att jag var typ aldrig hemma under lovet, och vem pallar blogga då ? aja i baack knoow, har varit bara med vänner vaaarje dag, rätt kul faktisk :D, nu äre söndag så jag ska nog bara tare lungt o chilla vene än dirket vad jag ska göra men men , juuuste hahhaah jag o tina var o fixade våra ögonbryn, eller hon skulle noppa dem dagen efter jag hade sovit hos henne, fast vi hade de så kul så jag sovde hoss henne en natt till, sen så sa hon att hon skulle fixa sina ögonbryn , och det ville jag oxo göra för min var så FUULLAAAA, och när dem asfina eller inte så jätte hahah neä skoja ibland fina ibland inte -.- haha men dem blev värkligen smala asso värkligen, bjuder på en bild när jag får en bra bild (A) aja ska äta breakfast noow, hejdåå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0