hemma från simhallen

tjatja !

vart o simmat i simhallen, det var såå skönt ! var i sundbyberg.. ett bra tag sen jag var där asso, jag åkte dit själv men sen så träffade jag några jag kände sen förut, haha som t.ex milina och några gamla tränare som kom i håg mej :) *pinsamt* hahaha! sen hände världens roligaste sak, jag var på väg upp från trappan te hallen, sen så springer jag o snubblar på trappan o rammlar ahahaha och sen börja jag snackade med mej själv o ba '' bra ingen såg '' sen började jag asgarva för fölk trodde jag var psychad för ajg såg inte att det satt några där upp asso fyfaahn vad pinsamt det vaaar !!
aja hur som helst hemma nu och känns sköööönt !, ska duscha snart sen titta på tv o städa mitt rum lite :), hare bra /niki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0