couleur me blue im lost in you

hejsan alla med en arm o fyra ben :), jag nii vet villket djur jag snackar om den fina djuret kasjfalkdgfhj såå fin den är och bor i savvannen, omg ingee liv menmen, haha dagen började med att jag fick mess bomb av emelie SJU PÅ MORGONEN ba : har vi svenska idag? asso snälla kan du inte kolla på schemat än att messa mej ?!!??!, jaja, sen vaknade jag , jag har turen att alltid somna om yeey mee -.-! jaja skolan rulla på tråkit som det var insåg lite hur tråkit livet var dära vid matten hahah jaja, sen efter så tog jag o romina våra mobbade bebis cyklar o cyklade fyfhan vad kul man kan ha, ( eller så äre bara vi som har världens tråkigaste humor :O) näää :D, jaja sen efter jag kom hem kom jag på att jag hade lovat att simma med nicki, haha det var ju askul, blabla, kom hem vi hade gäster de enda jag kunde tänka var : GREAAATH här kommer jag med håret som ett troll kläder som en luffar kinder som en påskärring trött som en packåsna och ful som george bush, haha aa sen efter allt det kollade jag på desperta blabla, I LOVE  IT blabla, haha sen rullade jag tummarna och nu är vi här igen ! :D, ska tagga hejdåååååå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0