bestis festis :)

hade bara lite lust o skriva om min bäästis monispenis :) a.k.a tjejen jag har känt i tolv år.. hahah vart ska jag började med alla våra sjuka minnen :O, typ kanske våran krysning med min kusin hahhahahaahah omg han typ gjorde allt för att haffa en blondin o ni vet vad, och jag o mona spionerad hahaahha fyfhaan vad kul det var, eller när vi var hemma hos henne o spelade spel en hel dag nästan ahhahahaaha eller när vi var i gotland o allt roligt som hände dära :), eller aallaaa gånger vi har sovit hoss varanda fast omg det kan man ju inte räkna hahahaha, eller när vi åkte te karolinska sjukhus ett på kvällen för jag hade typ ''brutit'' benet hahahahahaah det var sååå kuul, sen efter åkte vi te donken, jag dööööör, eller alla gånger vi har snackat om ''xoxo'' hahahha vi är föööööööör sköööna ! jag älskar dej bästis :')

not one step whit out you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0