små shopping i vällingby!

hejsan!

idag som ni flesta vet vare ju så att det flesta skulle åka till rommealpin.. jag var inte en av dom, för att jag inte gillar att åka skidor så mycket....eller gillar det inte ALLS! haha aja hur som helst, så annars skulle man kunna gå till skolan och göra andra aktiveteter men jag pallade inte så jag sjukanmälde mej och vaknade tolv :D sen så gick jag till romina o emelie var dära ochså .. vi tre åkte till vällingby o hjäälp snacka om att det var rea i gina trico köpte en tröja till mamma för hon har velat hare SKIT länge så jag ba yeye vill vara en ängel till mamma .... nee skojja (A) men så köpte jag ochså ett par nya jeansleggings till mej själv , och en ny kalender och två par nya örhöngen :),

juste! det har öppnat ett nytt gym i bromsten.. får nog ta och titta in dit nån gång, puss!
p.s, frågestunden blir uppskjuten.. har inte fått så många frågor så väntar på mej -.- :P



( mammas tröja/tunika )


 ( mina fiiiina örhängen )


( mina jeansleggings o nya kalender :P )

Kommentarer
Postat av: Louise

fina, köpte du legginsen på gina också? :P

2009-01-22 @ 19:12:07
URL: http://loux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0