saknar skolan ?!

hallu, hemma ännu en dag... jo ska berätta till er som helaaaa tiden säger till mej ''varför var du inte i skolan?''
''du e aldrig hära'' BLBALBA förlåt men sånt skit går mej på mina nerver... så nu ska jag sätta stop för dem dära jobbiga frågorna, jo det e så att heela våran familj har fått ett virus som är att ena dagen är du frisk andra dagen är skit sjuk, nu äre så att jag till och med hade det dära så det var därför jag inte kom förut för det hände mej och det var asjobbigt, men sen när jag ääänligen blev frisk, så skadade jag mitt ben så jag fick åka in till akuten två på natten och det sa att det var nära på att vara en spricka i foten om jag hade typ kommit senare och inte fått nån slags skit medicin hade det blivit för svagt, aja hur som helst har bestämmt att från och med i morn ska jag vara i skolan vaaarje dag ! ( om jag nu mår bra o allt), saknar alla varje gång jag är hemma, men INGA skräp lärare !, ska vila på nu hejdå!

Kommentarer
Postat av: Nicki

heter du Niki på riktigt eller är det bara ett smeknamn för kanske Nickole eller Nikolina?

2009-01-21 @ 17:56:16
URL: http://musicsavedmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0