i miss u bebis :(

hejsan, dagen har varit helt okej. tack vare romina så fick jag reda på att vi hade sovmorgon så jag inte gick till skolan i onödan.. sen vare öppet hus så jag kom aldig hem försän sju, sen så tagit det lungt o sånt! juste min lilla bobbie blev såld i dag.. min mamma fick alergi reaktioner.. hon var typ inte alregisk mot kaniner men så kom det.. jag blev SJUKT deppig för jag var fan typ kär i honom ooohhh jag vill ha tillbaka honom jag saknar dej älskling, haha ni kanske tror jag överdriver men det var fan den sötaste och snällaste kaninen nogosin , nu kanske ni tror jag är nån djurplåågare som ba köper den sen lämmnar tillbaka den men NEJ! min mamma som sakt var alergisk så vi kunde helt enklet inte ha kvaren :'( aja ska nog ringa TMD hejdå...

¨

( jag saknar dej älskling! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0