datasal igen!

tjaabhaaa!

nu sitter jag i en datasal igen ! haha .. vi jobbar med orangutanger.. -.- eller jag jobbar med det. man skulle välja villket däggdjur man ville :) aja hur som helst idag så slutar jag huuur tidigt som helst :O haha tjugo i tolv så jag har bara en lektion kvar sen slutar jag .. men måste åka och köpa en present te min syster för hon fyller år imorn! ah annars har dagen varit helt okej.. juste kolla jag skulle gå till bussen i dag (har alltid otur med bussar -.-') jaja sen så ser jag den komma jag ba oh crap! jag springer allt jag har sen är det ju en lite nerförs backe te bussen från mej.. asso inte värsta backen men den lutar sej. jaja sen när jag springer i en fart jag inte kan stanna ser jag två av mina förra idiot lärare stå där framme på väg UT från bussen jag ser dem inte försän jag krokar VÄRLDENS fetaste KROCK MED DEM asso omg jag kunde inte sluta garva i bussen för ALLA tittade på mej.. lixom så klart jag såg ju ut som värsta freaket ! haha aaa sen så dog jag i garv i bussen asso ingen såg det men ändå OMG hahahahahahaahahahahhahaah ni skulle ha sett

haha aja ska dra nu pussar :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0