bloggdesing var är du ... :O

..jag vill ha min nya desing nu nu nu nuuuu, jag skulle fan ha gjort den själv för läänge sen om jag bara visste hur man gör sånt ?! jag vill ju lixom ha e fin desing inte nån jävla paint skit hahah, menmen får vänta ÅTER igen..
aja hur som helst har inte bloggat men det e bara för att jag har sakt jo men väntar till jag får min desing .. plus att jag har kööööpt  massor med saker på rean o ej rean som jag bara döör av att visar er , så bilder kommer i detta inlägg senare :), nu är jag hemma för att jag har fått magsjukar ''/ jag har vart borta från skolan skit mycket när jag blir frisk ska jag aldrig vara hemma.. hur MYCKET jag än hatar skolan så ska jag gåå.. (hatar min klass 1000 gånger mer men yeye)
så fort jag blir frisk blir jag sjuk igen ?! bajs ..? YEAH ahah aja pallar inte att alla ska tro att jag ''skolkar'' lixom blir man sjuk så blir man.. jag har ett svagt imunförsvar :S... aja skit i det nu.. ska dra simma lungt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0