oh snap !

heheheheh jag glömde min blogg igen :$ taaaaabbeee ! men jaja asso som ni många märker så är det hära ingen vanlig blogg sådära ba : alla leker falska och leker att sina liv är perfekta på deras blogg på t.ex blondinbella, jag skkriver om nått skämmit händer och det hära är ingen modeblogg! yeye skip to da point, idag efter skolan så rulla jag o tårtan lite i spånga .. sen så tagga vi hem.. varit hemma pluggat and shiet, juste i morn slaggar jag hoss monispenis ! hon åker ju te spaninen och kommer saknar min soheil loveer :(, men är glad för hennes skulls som får lämmna det hära äckliga landet med is på sommaren o skit, men innan jag ska hem te mona och vara dära så lovade jag tårtan att följa m henne te vby -.- haha jajaj :D, men nu ska jag klia min liltå sen rulla tummarna , skriver när jag kommer på att jag lever, SIMMA LUNGT NEMO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0