FÖRSTA INLÄGGET!

Hej, hej! I dag så började dagen som vanligt. Jag började klockan 8:15. Satt på bussen och skulle möta Amanda och Olivia. Var i skolan som vanligt.. Inget speciellt hände direkt. Vill tacka Emma som hjälpte mej att fixa min nya blogg! (: .. Bilder och annat kommer senare men just nu är min data heeelt cp ''/..  Har fått en ny stickad tröja från ginatricot, dem är asfiin.. I LOVE IT! Men som sagt så kommer bilder senare.. Och just det, höll på att glömma att presentera mig och min nya blogg, haha! Men så ni vet så heter jag Niki. Men ni kommer att få veta mera om mej senare. Hoppas ni kommer gilla mina inlägg och följa min blogg från början!

Puss & kram
/ Niki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0