-vad tycks?

hej,hej vad tycks om mitt design ? ere inte fräckt, vill tacka mona stort som fixat de :D, öh idag efter jag vaknat o fixat mej så stack jag ut t st (storaparken) träffade först sebbe o emil sen så gick vi till romina o hon komm sen kom alex o alla vi satt dära i stora entern o chilla , sen så såg vi amanda o olivia , men amanda kom bara o va med oss vi hade de lungt satt o chilla lite, sen var killarna skit hungriga så vi stack t tonys o de köpte pizza mmmm gott.. :D vi fick några bitar. sen så var vi tjejer o gå hem sen nu sitter jag hemma o ska fixa mej snart , som sakt ska på bröllop :)
aja mer inlägg får ni efter bröllopet
kärlek o respekt / niki<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0