- tjotjo

hellu, sitter hära hemma hos nina o chillar :), öö vi ska nog drika lite te o sitta o mysa :). förlåt för alla dåliga inlägg men på helgen har jag inte tid o skrriva så mkt . så jag gör de bara på veckodagarna , e oftas ute på helgerna de e därför men de kommer inlägg bara om hur dagen har sett ut en snabbis på helgerna. dagen har varit chill i skolan idag vare en lååång dag men i morn sluutar jag 1 :D wooohhoooooo ! ska bli så skönt fast jag slutar ändå 1 varje tisdag :), förlåt för att jag aldrig lägger in dagen outfit tycker bara att de e så llöjligt i bland , lixom bara för att alla ''kända'' bloggare gör de ska nu hela stockholm göra de , töntigt -.- men göre nån gång när jag har lust för de aja vi hörs senare:)
kärlek o respekt / niki<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0