- freedaaaaag :)

hej,hej kära bloggläsare :) idag så var dagen helt vanlig i skolan , vi simmade i dag i skolan astråkit. Hade glömt mitt smink hemma precis min tur visst ? haha aja , efter skolan så gick jag leyla o amanda o olivia till en pizzabagare mhihi x) gred's pizzeria typ :S haha sen så när vi just höll på o äta klart se vi gabbe o lahod som kom från skolan de kom in i pizzerian o hälsade o sånt sen så tog gabbe halva min kebabmacka -.- men de gör inget för var typ redan mätt :D de satt dära o snackade med oss de var jättekul sen gick de sen så när vi hade ätit klart mötte vi de igen utanför coop x) . Gabbe hade typ brottom så han sprang till bussen han skulle spela fotbollsmatch :) iallafall sen så stog vi dära o snackade ett bra tag , jag leyla lahod amanda o olivia :), sen så skulle vi alla hem , men jag gick hem till amanda o olivia och nu sitter jag här :), vet inte planer för i kväll kanske filmkväll aja bilder kommer senare ;)<3
kärlek o respekt / niki<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0