-föörlåt

förlåt,förlåt för att jag inte skrev nått igår de var bara för att dagen blev så låång, så började allt för vare i skolan sissta timman vi hade nån bajsorgentering vi hade gått t nälstabadet o vällingby c o spånga folkan o runt hela skiten de var skit jobbit så vare ju asvarmt o våran idiotiska gympalärare sa att vi inte behövde byta om o vi litade på henne BIG MISTACE! aja nu när vi går e nära runt spånga folkan ( emma.f o emma a) var ett bra tag framför oss aja då vare bara jag niki o louise kvar så ser jag en taxi bil jag får en känsla att de e pappa (han jobbar på taxi) så jag säger : ''vänta niki o louise'' jag trore de e pappa , de väntar så ser jag han vinka och jag får hopp :D, vi sätter oss i bilen o får skjuts dit o vi plockar emmorna på vägen :), efter de så åker jag o amanda o olivia till vällingby när vi e vid vinsta så ser jag tina på en fotbollsplan så vi gick av bussen o hälsade på sötatina :), sen väntade vi på bussen igen o åkte till vällingby satt dära o flumma runt asmkt i donken hahahaha så jävlaa kuul vi satt i lekstugan dära . (bilder kommer sen ) iallafall vi var lite i vällingby c sen åkte vi hem vi gick av i frista o vid fotbollsplanen ser vi några de va alex sebbe emil o några till vi strunte i de dem o gick hem t amanda o olivia vi var ute där runt lite sen så vi 8 tiden gick vi o mötte de . vi var med de ett bra tag sen så senare blev de kallt så vi gick hem t amanda o olivia igen!, vi skulle ha myskväll/filmkväll o de hade vi , vi kollade på en film vene vad den heter men den var spännande . så var jag dära t 11-12 o gick hem sen o var jättetrött så jag däckade ett bra tag :) aja de var allt o de var därför jag inte han skriva igår förlåt igen :)
kärlek o respekt / niki<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0