- ;)

tjabhaa , idag vare ju så att jag skulle shoppa med min mamma, men som vanlit ringer hon till mej i sissta sekunden o säger att hon inte orkar , jag blir ju skit sur för jag behövde värkligen byxor ,men,men men sen ringde pappa o räddade mej o sa att han kunde följa me :) men hittade inget :(, innan de var jag hoss nina va tittade på lite film ciao bella har redan sett den så de var inte så kul :(, sen var vi ute lite o chillade o tog de lungt :) här kommer bilder på dagen outfit o bilder från konsum.

var så hungrig så köpte en slaks muslikaka eller vad man ska säga, hälften choklad hälften sesamfrön.


(dagen outfit)
tjocktröja: adidasjamacia
leggings:h&m
långt linne: cubus
yllevantar:kommer inte i håg :S
pallestinasjal: punkshop -.-


vi blev sugna på lösgodis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0