you can put the blame on me

hej!

ska börja med att kanske be om ursäkat för att ha svikit mina älskade besökare, :( men har inte orkat bloggat eller snarare haft tid, haft så mycket i helgen att göra. mona hade en lite tidig '' birtday'' hur som helst de blir iinga bilder för de var som sakt ingen big deal ;) hahah aja de var kul o träffa henne hade saknat henne som fan ! aja jag har kommit på en sak jag ska lotta ut ett par saker som jag har ser húr många som deltar o sånt , den med bäst motevering får pirset bilder kommer i morn på vad jag ska lotta ut :) ! aja som förlåt får ni en video
kärlek o respekt / niki<3


( akon : put the blame on me )

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vi förlåter dej ;)

2008-10-21 @ 09:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0