tack !

hejsan!

sitter hära nu hemma m laptopen på knäna , pappas rättare sakt ! aja hur som helst amanda o olivia har gått hem nu vi hade de kul de hade ju typ åkt färja , eller vad de heter i några dagar så vi hade saknat varandra ! och de hade ju presenter med sej o gissa vad .... MINA FAVVOSAR djungelvrååål yeeey sa jag hahah me love , omg va mobbat de va men aja -.-' kollade nyss på monas blogg att hon hade skrivit världens gulligaste lilla text om mej o måste bara oxo till äga några ord : shit mona 12 år nu! de går så fort , du betyder mer än allt för mej känns fel o kalla dej vän när syster känns o låter mycket bättre , som sakt jag älskar dej mitt alt! ska dra nu o titta klart på greysantaomy eller hur de stavas hare gött älsklingar skriver senare i kväll puss !


( tack sötisar! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0