seriöst -.-'

asso helt seriöst , jag blir så irreterad av folk som kommer o gör reklam i andra bloggar , t.ex
''hej nu när du ändå kollar kan du inte klicka på ''gratis makeup blablabla'' liksom NEJ jag vill inte trycka dära så du får dina jävla pöäng ! har inget emot alls om folk som tävla hur gullit som helst , men varför komma o bomba ens kommentarer med sånt skit, lixom en gång okej två gånger njaa med 14 gånger på 2 DAGAR !?!? u pushde my button !
aja hur som helst under all denna oro o humorsvängen så finns ett posetivt, kunde inte göra nått med selma i dag , lång historia men vi ska typ göra nått i morn eller övermorgon.. :D yeey i miss henne :( men de posetiva e fick just ett samtal av min barndomskompis Nicki o sa om ja ville komma över i dag o sånt , jag sa aa direkt har saknat henne de var typ 2 års vi sisst sågs o vi bor så nära ! typ 2 stationer eller nått aja , nu ska jag dra o fixa till mej lite tare lungt, vädret e bajs puss hejj !
kärlek o respket / niki<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0