och rubriken heter.....

hej

jag vet inte vad rubriken ska heta så aa som sakt ''rubriken säger allt'' hahah :) öhh i dag så ska jag hem till mona , de blir en liten fest/tjejmiddag dära längtar de ska bli kul .. ööh ska ta o duscha sen fixa mej o ta bussen hem till henne. platta håret innnan jag åker o sånt , sminka klä mej o allt. min huvudvärk e inte borta så ni vet ! bitchen vill inte gå hahah , kom nyss o tänka på en sak jag o leyla snackade om ett br tag sen när hon skulle sova hoss mej jag skulle lura henne med en sak titta

niki: leyla euuw titta jag har bara 5 tår :S
leyla: vaaah! haru fyfhann vad äcklit
leyla: niki ?
niki: aa ?
leyla: alla har fem tår -.-'
niki: vet , hahahahhahaahahaahaahhahahah!

näää nu måste jag ta o börja äta frukost o fixa mej.. bilder kommer senare från middan , ! puss


Kommentarer
Postat av: leyla

HAHAHAHA xD

kommer ihåg<3

2008-10-31 @ 15:04:28
URL: http://leylabennoud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0