lifes a bitch, u gotta suck it in !

rubriken säger allt -.-'!

känns värkligen nu som om allting går snett ''/ så mycket e fel saknar mami för de mesta MAMMA KOM HEM !
de e helt dödt i huset o pappa e helt dum i huvet ! , hatar hnm hur som helst undar allt detta finns de en enda posetiv grej , ni vet ju att jag hade krigat som en åsna för att få komma in i ett basketlag hitta ett som hade en ledig plats ! YEEY SA JAG DIREKT , men nackdelen med den e att jag måste dit o provspela o se om jag passar in i laget lixom om jag kan sammarbeta o sånt o om jag inte  bollego ! HUR PINSAMT SOM HELST I DÖÖÖR! aja som sakt lifes a bitch ,u gotta suck it in :) kom på de själv nyss hahah, fick mitt matte/kukprov tillbacka de gick BAAAAAAAAAAAJS fick minst av klassen nt stolt alls hade typ tränat mest av alla men aja. ska dra nu o sucka på mitt fysik prov till i morn måste öva !
kärlek o respekt / niki<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0