halloowen my ass :P

hejsan !

sitter hära nu med mona hemma hoss henne , vi väntar på hennes kompisar marlyn o theeresa :) de blir som en lite tjejkväll , vi orkade inte ha nått stor så aa. Bilderna kanske kommer i morn men lägger in dem i de gammla inläggen så ni vet det, de e bara o checkan in :) jag e rätt så nöjd med min blogg nu ska bara göra den lite mera stabil o sen är den bra ! ska fixa designet efter .. men måste hitta en header först , o jag suger på dej -.-' men vill att den första med bilder ska vara gjord av mej ! jag tycker faktis om att blogga de har blivit som en rutin för mej vaknar blogga , gå ut komma hem kanske tv , data ( blogga då ) sova fast innan de blogga hahah , aja ska inte skriva värsta harry potter boken om vad jag tycker om att blogga hahaha , aja ni får hare gött o happy halloween ! nu drar jag puss!

Kommentarer
Postat av: cattis

lycka till på hallooween

2008-10-31 @ 22:21:25
URL: http://hejcattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0