den e hära nu !

hejsan!

allt jag har o säga är bara yees! kom hem nu för ett bra tag sen , sitter o smaskar på en risifrutti , var i en resturang med papap nyss fyfaahn assoe säger jag bara , de var skit fult o äcklit dära , såg ut som ett jävla ålderdomshem,  aja pappa åt mat men jag vägrade att äta , sen fick jag skrattattack för att jag ringde mona , hahahaha vi garvade åt nogot som bara hon o jag fattar ;) sen när jag komm hem blev jag räddad såg att de var tre kuver från h&m club vi alla tre hade fått våra kort ! yeeey mamma jag o storasyster :) aja ska äta risifruttin nu ! pussar!



( seriöst , kallar dem detta RESTURANG !?!?! )


Kommentarer
Postat av: Mona

OMG, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAA!

2008-10-29 @ 16:21:51
URL: http://monas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0