blir nog bäst så

tjabha alla korvar!

nu sitter jag hära med mami o ska äta lunch starx, idag så hittade jag inte på nått med selma gör hon hade inget busskort så hon kunde komma hit, syndsynd men det gör inte för vi ska göra nått i morn ere bestämmt hon skulle komma hem till mej o vi skulle tare lite lungt o hare kul o mysit ! hur som helst planerna i dag är nog att vara hemma, bara för att man har höstlov ska man inte gå ut o festa (eller jo de ska man ju haha ) schitso? asso vill inte låta tråkig som värsta kärringen men de e nog bara för att jag mår så dålit nu , har ont i halsen o huvet JAG DÖÖÖR hahah
ska nog gå ut hela veckan av mitt lov ska bli kul men satsar på att tare lungt, ska träffa några kompis kanske ta en fika vem vet , aja ska nog äta nu mamma har fixat mat , puss på er mina pussgurkor, ( synd för er som e alergiska) :P
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0