ååå :(

hejsan!


har ont i huvet som faaan nu , idag har min dag varit ganska konsti o oplanerad.. men aja idag skulle ju selmah komma hem till mej vid tre tiden typ, såå innan de ringde emelie o väckte mej vid 11 -.-' aja hur som helst hon ba babbla om att alla våra gammla klasskompisar skulle träffas i vällingby en liten stund blabla tänkte att jag hinner för att selmah kommer ju inte förens 3 aja vi var dära de var sådära.. sen kom jag hem o sommnade o glömde o ringa selmah . men som tur va hade vi båda sommnat hahahahah , sen sa hon att hon itne hade sitt buskort , o jag har tappat bort mit :*( tror att de e kvar i bussen ska leta mera ikväll aja .. så jag kunde inte åka hem t henne heller :( men sen bestämmde vi att vi skulle träffas på söndag ! jag blev hur glad som helst för jag saknar henne asmkt ! så hon ska kanske sova hoss mej :) tyvär så kan jag inte lägga in några bilder i dag , e inne i en annan dator som e helt sjuk! o TACK alla för alla era fina o snälla kommentarer e så glaaad tacktacktacktack !!!!!!!! :) (H) nu drar jag puss!

Kommentarer
Postat av: McChicken

DO THE CHICKEN DANCE ;)

2008-10-30 @ 20:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0