- vad tycks mah darlings!

hej,hej

sitter hära med amanda o olivia , vi håller på med ingenting hahah vi skrattar som vanligt, hare skit kul , i morn ska vi åka till vällingby med ebba oxo ! , ska titta på lite kläder i gina och sånt. På onsdag har jag utvecklingsamtal -.-' men tror nog att jag ska vara med nån innan det och efter för den börjar tre , rätt så bra tid ! aja hur somhelts hur tycker ni att min blogg e har fått några kommentarer att den e ganska bra , och att den e ''skit'' bra , sånt gör mej skit glad om jag ska vara ärlig
ska tjata lite mera på mamma o få byta rum , jag har de bästa planerna har kommit på alla möblerna o sånt de kommer blir skit fint ! aja ska nog ta o titta på tv lite . PUSS , ciiaaaao!

kärlek o respekt / nik<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0