- tillsalu !

har lite grejjer jag inte längre vill ha som bara ligger i garderoben o tar plats
det första e min fjällräven som bara en använd tre gånger , ville inte ha nån men mamma köpte den ändå, hon köpte den för (5500) och jag säljer den för (3000) har kvitto o prislappar o tillbehör o alltkvar !
den andra e ett par KSSS mjukisbyxor som jag fick av pappa , ALDRIG ANVÄNDA! han visste inte att jag redan hade ett par, han köpte de för (350) säljer det för (250)
den tredje bilden e min canada självklart e den äkta men har bara användt den 6 gånger, helt ny köpte den för (650) sälj för (350) alla saker e typ nya därför säljs det för otroligt bra pris , om du e intresserad hör av dej till : [email protected]


( fjällräven, köpt (5500) säljs (3000) )



(KSSS mjukis byxor ALDRIG ANVÄNDA , köpt 350 säljs 200 )



( canada tjocktröja nästan helt ny köpt 650 sälj 350 )


hör av er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0