- och rubriken ska hetaaaa ?

vet faktis inte vad rubriken ska heta, haha! hare ganska tråkit nu vene riktit vad jag ska göra , har inga läxor som måste göras ( inte för att jag äns skulle göra ) hähä , ! hoppas det kommer en bra film i dag det e ju onsdag , det brukar ju alltid komma då , NEJFAN! kom precis på att de e på torsdagar -.- ! FAN! där förstördes min dag ..... IGEN! hhahahaha

hare ganska tråki som jag kanske har sakt så jag bjuder på en skit ful bild på mej, haha när jag sover XD

bilden e tagen från .. vene vem. men vi var påväg hem från gotland . de fanns typ ingen som var vaken då, jag saknar gotland så jävla mkt , de var så kul, aja här från ni bilden enjoy !

kärlek o respekt / niki<3


 


Kommentarer
Postat av: emili

fiiin

2008-10-09 @ 11:40:56
Postat av: ghf

fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

2008-10-09 @ 12:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0