- Kort kjol !

tjabha!
sitter i bibblan igen ! , med Emma f, o lousie . Håller på att läsa boken kortkjol , den e skit bra!
idag så kom jag försent til skolan , WORST DAY EVER ! , men aja sånt e livet, och nu så hatar jag bussar totalt ! det känns som om dem har nått emot mej, men ändå så älskar jag bussar för att det e så sköönt ,att åka på dem på morgonen (dubbelmoral?) idag vet jag inte vad jag ska göra faktis, jag slutar typ skit sent , typ fyra- halvfyra, skit jobbit -.-
hatar sena dagar vafaaan!, juste har köpt en ny miniräknare som ser ut som en chokladkaka, hahah luktar choklad oxo , ikväll så lovar jag att lägga in MASSOR! med bilder, så de e bara att checka in gammla inlägg, och se vad jag har köpt o shiet !, öhh har inge mer att skriva så tror jag ska forsätta att läsa med emma !, hare gött vi hörs senare , PUSS!
kärlek o respekt / niki<3

( här får ni e bild på kort kjol så ni oxo kan läsa en )


Kommentarer
Postat av: Jossanh

den läste jag faktiskt ut för en vecka sedan ungefär, den är riktigt bra!

2008-10-08 @ 21:49:56
URL: http://grammofon.devote.se
Postat av: Anonym

den dära boken är skiit bra!

har du kommit till sidan 39??:)

2008-10-09 @ 12:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0