- hur ser min dag ut...?

tjotjo

sitter hära i pyjamsa vaknade för ett bra tag sen, var värkligen skönt att sova ut har inte gjort depå ett bra tag, tro  itne det kommer bli så mycket bloggande för min del i helgen hare ganska fult upp. har tänk på att fixa om mitt rum hatar hur det ser ut, men vene om jag tänker göra det för vet inte hur det kommer bli nu, de e lite rörit hemma tänker inte ta upp vad, aja skit i de nu haha. idag vet jag inte hur min dag ska se ut , tro väll att jag får ringa nån o hitta på nått, eller så får jag bara tare lungt. det e ju så äckligt väder. asso seriöst kolla ut , saknar sommaren nu. SOLEN VART E DU :'(
hahah! igår var jag ute med några kompisar det var ju kul :) , vi gick o köpte massor med godis o läsk o sånt skit. hade inga bilder tyvär flr min mobil la av -.- skit mobil ! asso ska önska mej en ny i julklapp det e ju snart jul , YEEY ! :D
jag kom på en sak.. vad ere med mej o gammla mobiler . asso helt seriöst när jag vill ha en mobil så önskar jag mej bara gammal modeller , jag har gjort de hela tiden ändå sen nu , i år fick jag en ny mobil , och ni får se bilden hära nerdanför , aja ska nog ta o klä på mej ciiaao!
kärlek o respekt / niki<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0