- Gottgottigottgott

mmmmmmm.....!
sitter hära o dreglar efter en semla, e såå sugen på en de var så länge sen jag åt en :(
får nog ta o göra nått åt saken, och så e jag så sugen på att baka,
sååå länge sen jag bakade ska nog ta o göra de snart :D
just nu tittar jag på vänner o dricket lite varm te !
ikväll blire taconight! ska käka tacos hära hemma såå gott :)
har lite ont i magen nu faktis ''/
har inte haft en enda läxa på hela veckan asskönt!
fast hade ju knappt nån skola på måndag lr tisdag :)
ska ta o titta mera på lite tv sen bara tare lungt , e själv hemma så de e skit skönt!
här får ni en bild på semlor, så får ni se vad jag snackar om, enjoy!
kärlek o respekt / niki<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0