- gott skratt för livet!

hellu!

haha idag var dagen ganska lång, först sllutade vi 20 i elva asbra!, så vi gick till bibblan satt dära med tjejerna !
sen efter det gick jag emma.f o emma.a o ebba hem till emma, vi satt dära o snackade o emma foto massvis!
sen så åkte jag o amanda o olivia o iza till kista, vi var dära och jag såg ett bra skit fina skor som jag tror jag ska köpa, streetskor ;), fast ist för vitt adidas märke ska de vara blått, ni ser bilden här ner, aja efter kista så kom selmah hem till mej vi satt hemma bara för att det var så himla dött i bromsten -.- aja vi satt dära o snackade om vi skulle börja på en sport tillsammans och i såfall villken, jag tänkte basket men hon hatar typ de hahah så vi kom på BOXNING så jävlaa kuul! vi båda ville prova på nått nytt så vi bah why nott ? aja. i morn ere fredag o ni vet vad de betyder ? ATT DAGEN EFTER ERE HELG = SOVA UUUUUUUUUUUT ! yeeey :D så himla skönt aja ska nog ta en dusch nu puss o kraaam
kärlek o respekt / niki<3

 ( såå fina skoooor ! )

(hon ville inte bli fotoad men gjorde de ändå mhohhooh!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0