säg hej till min nya väska!

hej,hej!

e nästan färdig med allt, har duschat ska bara fixa mina kläder o sånt sen ere hejdå ungar vi ses senare !
hahahha bara min o monas humor! aja hur som helst som sakt kvällen blev lyckad kan inte tyvär lägga in bilderna nu för att min sladd e borta .. hittar inte den :'( .. idag var jag med amanda o olivia i vällingby skulle träffa selma men de gick inte i dag heller :/ så hon kommer till min skola i morn har hon lovat! sen så ska jag åka till husby o prov spela i basket , omg fyhaan va pirrit jag dööööööööööööör! . ska fixa kläder o sånt .. så hoppas bara att jag får vara med i laget ( håller tummen) efter vby gick vi hem till amanda o olivia å spelade monopol hela dagen typ hahah askul! fast blev lite tjafs om husen o så ibland -.- hahha ! aja köpte en ny väska i dag faktis ! älskar den på bilden e den vit men min e bajsbrun/mörkbrun aja ska fixa lite grejjs till i morn hare gött puss!



( MÖRKBRUN/BAJSBRUN  i värkligenheten)


Kommentarer
Postat av: louise

Hej Niki ^^ jag utmanar dig, du ska svara på dem här frågorna i bloggen och sedan skicka vidare till fem bloggare och utmana dom.



1. vem skulle du hellst vilja byta kropp med för en dag?

2. Om du fick ärva en hel garderob, vem skulle du välja att ärva den av?

3. din favoritblogg?

4. Vad var det sista roliga du hörde/sa?

2008-11-03 @ 21:18:49
URL: http://loux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0