hehe inga kommentarer ? :$

tjaaråå!

vet har inte skrivit på länge blabla men aja ska börja nu , men heeey man glömmer right ? hur som helst dagen har varit lungt .. skulle fråga malin idag om hon ville hitta på nått men pallade inte . hon hade ändå match så jaa.
följde med min kära fader till ikea o vi tittade på möbler vi ska nämnligen dekoerar om hela vårt hus ska bli underbart vackert nu när jag fick se alla möbler som skulle in .. så skönt oxo . vi hoppas att det blir klar innan jul.
imorn drar jag till stan o julhandlar dåra .. man måste fan passa på nu innan allt skit tar slut. svenskarna e som djur vafan o låt oss inte tala om blattarna som springer som dårar när de e rea hahah nee skojaa men ändå aja nu ska jag titta på en film som har kommit upp på 4:an KOD MERCURY action skit med bruce willis ganska bra faktis aja

herrå ! simma lungt .. :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0