barnvakt ?..

hejsan!

sitter hära med två små killar, haha eller små o små den ena går i trean o den andra går i sexåros ..
hahah min favorit ? hahha sååå sööt den lilla är han dansar hela tiiden , o typ springer runt o vill hela tiden visa vad han kan ... me love! hahah aja ska lägga in bilderna när jag kommer hem , e typ hos gästerna nu, o de typ fika så jag ska typ passa barnen för de e lite busiga .. hähä OCH ALLDELLES FÖR SAMRT :O! fattar  mer än mej aja måste dra för de typ tjallar allt jag säger skulle skriva f ordet men han roppade på sin mamma hej dåå nu läser han den typ måste dra innan han säger till sin mamma igen .. hahah  FAAAN ahahaha där fick du   ... aja hejdåå!<33333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0