yes man, no KUSIN!

hejsan!

har kommit hem för ett bra tag sen, var på bio med mona, haah vi tittade på yesman, kvällen blev oxo sovdeöver henne, det var skit kul fast vi hade ont i huvet så aa, i morn ska vi på typ fest hahah typ nån släkt grej för mona, vi kommer träffa våran gammla ''kollo'' ledare hahh fyfhaan vad jag längtar -.-' aja hur som helst sitter hära med min kusin brevid mej som jag kommer döda när som helst hihihi hatar idjoten ! han e så irreterande han åker hem om 11 dagar bara o vänta bara o vänta....! sen när han har åkt ska vi fixa om mitt rum WHHIIIIOOOOO! ska få göra det exakt hur jag vill och så äre så hiiimla stoort så jag längtar som en packåsna

P.s YES MAN ÄR DET BÄSTA FILEMN DEN FÅR fem äggmökar ++ av mej ;)

herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0