vällingby!

shulululul!

kom hem från vällingby för ett bra tag sen.. kom på att jag var tvungen att kolla några saker:)
sen när jag kom hem låg maten redan på bordet :D!
fisk blev det .. aja hur som helst min glömmska pappa glömmde o hämmta min mobil så det är bara 50% att den kommer han skulle titta om de e öppet nu :) ohhnoo kom på att på trosdag vill mina lärare prata med mej om skolan :s jag veet whatahell!?!? dem tycker jag pratar mycket o sånt, men asso seriöst jag går typ nästan alla mina lektioner m emelie vet ni hur kul vi har !?!?! asso omg garvar nu vafaan hahah aja.
JUSTE! pappa har köpt mitt knäskydd nu så kan äntligen träna på basketen yeey! hahah i morn hänger jag me malin amanda emma o helin som vanlit skoldm nivet ;) plus e vi i grottan på eftermiddag :)
aja ska ta o titta på singing bee cyaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0