trött överallt!

hej, en snabbis nummer två haha

kommit hem för ett bra tag sen ... sen började helvetet var tvungen att säga till pappa att jag hade ett prov i morn..
asso jag sa det idag hade glömmt det på hela veckan. jag hatar skolan det gör bara så mycket problem för mej . som i morn ska jag ha snack med alla mina mentorer och föräldrarna kommer komma :S jjag skämms jätte mycket
önskade jag var harrypotter vafaan! haha aja hur som helst , jenny slutade i laget hon ska flytta te las vegas :( lärde inte känna henne så bra men det måste kännas hemskt att lämmna alla sina kompisar, men,men sånt e livet ;)
i morn ska jag te dammatchen med malin o alla :) ska bli ruulitruulit sajk hahah :) nu ska jag dra o sova tack gode GUD att jag e trött så jag kan sommna dirket . som t.ex igår så sommna jag halv två,. låg i sängen o bara tänkte på allt :S
ahahah det blev ganska långt inlägg iallafall har så mycket att säga.. aja nu flippar pappa att det har gått fem min blabla haha aja dra nu.. puss o kram lever pastej -.-' rimma inte ens men jaja hahah

herrå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0