söndag :)

tjabhaa!

vet ska inte säga förlåt hela tiden för att jag glömmer att skriva men asso jag orkar värkligen inte helt seriöst haha!
aja hur som helst, får börja uppdatera lite dåra ;);), ööh idag vene jag hur dagen kommer bli det får ni veta senare..
i fredags kraschade jag hoss amanda o olivia vi tittade på film o chillade var för kalt för att gå ut ... sen så titta vi på filmer o sånt skit mysit mysit ! senare så påmorgonen var vi aströtta vene varför så vi typ dega hela dagen.. typ hade pyjamas te 4-5 haha sen så gick jag hem o .. gick ut en sväng träffade några men dem var trååkiga så jag gick hem satt mej vi datan o typ fixade lite saker la mej vid 2 sen voilaa ! hahah aja ska dra o fixa mej nu ska väll ut med nån eller hem te nån.. hare gött men inte för gött :)... !/NIKI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0